11/10/2013

Moja lista przebojów 1


        Kocham muzykę, dlatego też postanowiłam co jakiś czas, dzielić się różnymi hiciorami jakie znajduję, na jakie mam fazę w tej chwili. Często niektóre z nich mogą lecieć w tle na blogu, ale zwykle mam ich tyle, że nie wiem co wybrać xD Dlatego też będę tworzyła listy, na których zamieszczę różne tytułu, różnych gatunków. 


Oto pierwsza z moich list. Na każdej będzie 13 kawałków z różnych gatunków. 
Ja akurat słucham wszystkiego, więc na listach nie będą pojawiały się tylko spokojniejsze, popowe kawałki, ale też rock, metal, rnb, i inne. 

Jeśli macie ochotę to polecajcie w komentarzach inne utwory, ja chętnie też posłucham czegoś, czego być może nie znam :)
__________
Inne listy:
1 | 2 | 

1 komentarz:

  1. O, listy! Jestem jak najbardziej na tak! Muszę przyznać że In Flames "Only for the weak" słucham za każdym razem kiedy robię porządki. Nieodłącznie mi się z tym kojarzy. :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy