2/15/2013

Symbol warty uwagi.

     Chciałabym dzisiaj omówić coś, co wydaje się oczywiste i z pewnością większość z Was to już zna, mianowicie symbole, jakie oblegają nasz świat.

     Nie będę się rozdrabniać, wymienię te najbardziej znane i ciągle wykorzystywane. Chciałabym też skupić się na jednym, który zdaje się, że jest nieco mniej znany, a który dla mnie znaczy chyba najwięcej.

Na początek peace, czyli pokój.
który ostatnio jest okazywany też przez symbol V jak victory, czyli zwycięstwo.

Innym znanym symbolem jest popularny wśród fanów gatunku \m/ rock.

A dla innych love, czyli miłość, którą ostatnio określa się poprzez gest jak na zdjęciu.


Czasem również w inny sposób, tak jak tutaj poniżej.


Wśród wielu różnych symboli, mi najbardziej spodobał się jednak symbol infinity, czyli nieskończoności.


     Uważam, że jest piękny i wyraża wszystko w co powinniśmy uwierzyć. 
Nieskończoność jak:
- nieskończona wiara w siebie,
- w swoje marzenia,
- nieskończona determinacja i siła,
- nieskończona miłość, radość z życia,
- nieskończona przyjaźń.
Można tak wymieniać mnóstwo przykładów. Dla mnie najważniejsza jest nieskończona wiara w siebie i w swoje przekonania, oraz determinacja w dążeniu do celów. Małymi krokami możemy osiągnąć to, o czym marzymy. Ten symbol jest magiczny, ostatnio zaczęłam go dostrzegać prawie wszędzie. Wtedy pomyślałam właśnie o tym, co napisałam Wam wyżej - mocy symbolu i jego wartości. Postanowiłam podzielić się z Wami moją wersją i interpretacją :)

Powinien stać się on równie popularny i wykorzystywany jak te wcześniejsze. 
Co o tym myślicie? 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję. :D Ja zawsze chciałam nauczyć się gry na gitarze. Ale coś nie pykło. xD
    Co do symboli, znak zwycięstwa jest też kojarzony z ruchem solidarności, i Lechem Wałęsą.
    A jeżeli o nieskończoność chodzi, to moja koleżanka wytatuowała to sobie wraz z chłopakiem na nadgarstku. Mam nadzieję że znaczenie tego znaku będzie z nimi zawsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię znak pokoju (pacyfka). Zawsze chciałam mieć taki tatuaż. :D
    Swoją drogą ja również zauważam coraz więcej znaków nieskończoności. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. A moim ulubionym znakiem jest również znak nieskończoności i też najchętniej tatuaż z nim zrobiłabym sobie na wewnętrznej stronie nadgarstka, albo właśnie na palcu jak na tym zdjęciu. W końcu nieskończoność zawsze była, jest i będzie z nami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/15/2013

    Najbardziej lubię Peace i \m/. :D
    Właśnie ostatnio znak Infinity stał się bardzo modny. Ludzie stawiają go często obok nazwy swoich ulubionych zespołów.
    Chciałabym kupić sobie jakąś fajną bransoletkę z tym znakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. I tak, to w sumie prawda. Ale ja tego święta nie traktuję jakoś specjalnie. Po prostu kupuję coś niecodziennego mojemu chłopakowi, coś co właśnie w walentynki można zdobyć w sklepie. Jak pierniczek z kochanym napisem. Bo w sumie, dzień jak co dzień. Kocha się 24/7, więc walentynki nie są niczym szczególnym. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy