10/18/2013

Świetne pomysły na zdjęcia

Chcesz mieć oryginalne zdjęcie? Nie masz pomysłu na nie? No to mamy coś dla Ciebie ^^
Na początek coś ze słońcem, księżycem, jak kto lubi.


Jak słońce, to i plaża xD A jak plaża to... Zdjęcia na piasku xD Ja koniecznie wypróbuję to na przyszłe wakacje xD Bo w najbliższym czasie, to jedynie na śniegu można coś takiego zrobić. O ile wyjdzie xD


I na koniec świetna perspektywa spódniczki z kwiatka :D Zawsze chciałam wyglądać jak baletnica, a w takim wydaniu właśnie z tym, tj. baletem, mi się to kojarzy xD




1 komentarz:

  1. Anonimowy10/18/2013

    O jeżu! Jak ja Cię długo nie czytałam. Nie no okej, ale rozumiem nauka, leń itd :) Szczerze to ja też muszę nieźle się brać do roboty jeśli chodzi o naukę, ale ... mi się nie chce :) :) :)No ale dość już o mnie. Co się tyczy zaś tematu ... cóż na fotografii się może nie znam, ale zdjęcia fajne, opcja ze spódniczką i mnie się podoba te, no i te mordki ;D, ;D, ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy